Thursday 10 March 2011

YESS!!!!aku dah ada blog.

Setelah kesian sekian lama menjadi pembaca blog, akhirnya dapat jugak aku buat blog sndiri. Kalau dulu asek baca blog org ja, tapi kali ni biaq org pulak baca blog. haha

Dah lama sebenaqnya aku dok pikiaq nk buat blog ni. Tapi dok pikiaq mcam2 tu yg tak terbuat. Haa,baru hari ni aku rasa nk buat blog sendiri.

 Kadang2 klau dok tgah merapu ngan mmber2, depa pakat dok tya

"din, hg bila nk bt blog?asek ajk baca blog org ja"

huhu..aku pun dah xtaw nk kata pa bila soalan tanpa skema jawapan diajukan macam tu kt aku. Bukan aku xmaw buat,tpi aku dok pikiaq gak. Kalau aku buat, ada ka org nk baca? Nnti bila lama2, ada ka masa aku nk update blog ni?
hmmm...xtaw la..

Ok, la ni aku dah ada blog. So, klaw xdak org baca pun,biaq aku sndiri la yg baca.haha

kahkahkah..gila la. baru taip fisrt entry pun dah b'pluh ketiak. wek..bsuk la hg amad chong!!
hoi, mmpuih p kt aku la ni ketiak aku. ketiak aku pun dah jadi sbhagian dari blog aku taw.
so, jgan jeles.


6 comments:

  1. yea amad chong dah ade blog..pasni rmaila stalker hang..huahahahahaha...hero gad2..=p

    ReplyDelete
  2. haha..tima kaseh kak eja sbb jdi follower ptama..hero gad2?wakakaka

    ReplyDelete
  3. pergh, go pak din go!!!
    biar beilmiah, bersenda, beragama.

    ReplyDelete
  4. hahaha..tq nan..dok try karier baru ni..

    ReplyDelete
  5. huhu..tima kasih..
    waaahh,buleh cari smpai sni..hebat2

    ReplyDelete